دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملى

دانلود رایگان فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت Full HD

دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

لینک دانلود قرار گرفت

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

 

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۷

کارگردان : رسول صدرعاملی

بازیگران:سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق و …

خلاصه داستان : مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند…

 

 

=======================

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

=======================

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملى, دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید «سال دوم دانشکده من» با بازی علی مصفا، بابک حمیدیان کیفیت بلوری 4k.
 
۷ ساعت پیش - به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، سال دوم دانشکده من فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی و نویسندگی پرویز شهبازی و ...
سال دوم دانشکده من محصول ۱۳۹۶ تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی در مقام کارگردان این فیلم است. فیلم سال دوم دانشکده بر اساس فیلمنامه ای از پرویز شهبازی.
 

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم - دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من با حجم کم - دانلود فیلم ایرانی.

رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
 

«سال دوم دانشکده من» کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی امروز در بخش رقابتی جشنواره مسکو به نمایش در می‌آید. قانونی بخرید و دانلود کنید. تگزاس ...

رتبه: ۴٫۳۱۰ - ‏۳۰۱ رأی
 
دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی 1080p کارگردان : رسول صدرعاملی بازیگران:سها ...
 
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی 1080p Full HD, دانلود رایگان فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی ...

خلاصه داستان : فیلم سال دوم دانشکده من ، مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان ...

رتبه: ۴ - ‏۱۰ رأی
 
دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من اثر رسول صدرعاملی با بازی علی مصفا و بابک حمیدیان + موسیقی متن کریستف رضاعی، با بهترین کیفیت HD.
۱۰ ساعت پیش - دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت BLURAY 1080p. فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدر عاملی. لینک های دانلود با ...
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت BLURAY 1080p. فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدر عاملی. لینک های دانلود با کیفیت 720p , 480p ...
فعلا هیچ سانسی برای این فیلم / تئاتر فعال نیست. خلاصه "سال دوم دانشکده من". مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان ...
دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم دانلود فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی به تهیه کنندگی مسعود ردایی در موضوع درام ...

۲۳ ساعت پیش - بخش فیلم نیکی دیلی : فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی درباره ی اردوی دانشجویی مهتاب و آوا از تهران به اصفهان است. دانلود فیلم ...

رتبه: ۴٫۵ - ‏بازبینی توسط نیکی
۴۹ دقیقه پیش - دانلود فیلم سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملى. دانلود رایگان فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت Full HD. دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من ...

تماشای آنلاین فیلم هم اکنون در وبسایت wilm.ir.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
 

مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می روند ...

۲۶ بهمن ۱۳۹۸
 
۷ ساعت پیش - فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من در سامانه دانلود قانونی شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) منتشر شد. - فیلم.

نمیدونم دقیقا فیلم چی میخواست بگه معمولا فیلم های آقای صدر عاملی قصه و داستان دارند این فیلم هم داشت اما این داستانه چی میخواست بگه جای بحث داره. جدا از سن و سال، ...

رتبه: ۲٫۲ - ‏۳۴ رأی
معرفی فیلم و اخبار مرتبط سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی خلاصه داستان: مهتاب و آوا ... فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 لیست اخبار مرتبط.
معرفی فیلم سال دوم دانشکده من تازه‌ترین فیلم سینمایی رسول صدرعاملی در جشنواره فیلم فجر. بازیگران: علی مصفا، پدرام شریفی، نیلوفر خوش‌خلق و سها نیاستی.
سال دوم دانشکده من تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی در مقام کارگردان بعد از ۹ سال است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از پرویز شهبازی است و از ۹۰۰ نفر تست گرفته شد که ...

کارگردان فیلم «سال دوم دانشکده من» معتقد است قصه دختران ایران با دیگر سرزمین ها متفاوت است و متاسفانه دوران بلوغ آنها به درستی در کشور مورد توجه قرار نمی گیرد.

وارد نشده: دانلود ‏| باید شامل این عبارت باشد: دانلود
سال دوم دانشکده من محصول ۱۳۹۶ تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی در مقام کارگردان بعد از ۹ سال پس از ساخت فیلم در انتظار معجزه است. این فیلم بر اساس فیلمنامه ای از ...
دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من ، نام فیلمی به کارگردانی (رسول صدرعاملی) و تهیه کنندگی (مسعود ردایی) و نویسندگی (پرویز شهبازی) می باشد که در سال 1396 ...

فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من به‌کارگردانی رسول صدرعاملی در 2 سال پیش یعنی سال ... علاوه بر این،‌ با دانلود آثار آن‌ها را همیشه در رایانه خود ذخیره خواهید داشت و دیگر ...

رتبه: ۴٫۷۱۰ - ‏۱۳۶ رأی
۱ روز پیش - خلاصه داستان فیلم سال دوم دانشکده من: مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از ...
دانلود صددرصد رایگان فیلم ایرانی جدید سال دوم دانشکده من. کارگردان: رسول صدرعاملی. ژانر: اجتماعی. بازیگران: سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام ...

دانلود رایگان فیلم سال دوم دانشکده من , دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی 4K و حجم نیم بها ,دانلود فیلم سینمایی با لینک مستقیم بدون سانسور.

رتبه: ۴٫۵ - ‏۲ رأی
۴ ساعت پیش - در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از ...
در نگاه کارگردان، فیلم دغدغه یک اتفاق جیغ نبود و به دنبال فاصله از فیلم اجتماعی و رسیدن به سینمای انسانی بودم. تعداد بازدید: ۰ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نقد ...
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم - دانلود رایگان فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم و کیفیت بالای HD.

در این فیلم علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، علی استادی، مریم بوبانی، شیوا خسرومهر، افشین هاشمی، سها ...

رتبه: ۳ - ‏۷ رأی

درباره فیلم سال دوم دانشکده من. مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به ...

رتبه: ۳٫۴ - ‏۷۲۰ رأی
۱ روز پیش - زبان : فارسی مدت زمان : ۹۹ دقیقه سال تولید : ۱۳۹۶ کیفیت : ۷۲۰p Web-dl فرمت : MP4 حجم : ۸۹۲ مگابایت محصول : ایران تهیه‌کننده : مسعود ردایی
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - دانلود فیلم سال دوم دانشکده من[کامل و بدون سانسور]فیلم سال دوم دانشکده من دانلود فیلم سال دوم دانشکده من در لینک زیر https://bit.ly/2MoXmn2 جهت ...
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - دانلود فیلم سال دوم دانکشده من(آنلاین)(کامل)| فیلم سال دوم دانشکده من فیلم سال دوم دانشکده من, دانلود کامل فیلم سال دوم دانشکده من, دانلود فیلم سال دوم ...
عکسهای سها نیاستی بازیگر فیلم سال دوم دانشکده من در جشنواره | دانلود فیلم|دانلود سریال|عکس جدید بازیگران زن ایرانی|عکس بازیگر مرد جشنواره ها.
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم - دانلود رایگان فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم و کیفیت بالای HD.
مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند...
«سال دوم دانشکده من» بهترین فیلم رسول صدرعاملی در سال‌های اخیر است. فیلم‌سازی مهم در دهه شصت که سازنده آثاری پرمخاطب و ملودرام‌هایی اشک‌انگیز مثل «گلهای داودی» و ...
مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌ ... Dovome Daneshkadeh Man. دانلود. لیست من. پوستر فیلم سال دوم دانشکده من.

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من[کامل و بدون سانسور]فیلم سال دوم دانشکده من دانلود فیلم سال دوم دانشکده من در لینک زیر جهت دانلود کامل فیلم سال دوم ...

۲۵ مهر ۱۳۹۸
 
دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با کیفیت ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم. دانلود فیلم ایرانی جدید سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی محصول سال ۹۶.
۶ آبان ۱۳۹۸ - مسعود ردایی، تهیه‌کننده «سال دوم دانشکده من» درباره برداشت اشتباه از یک صحنه این فیلم توضیحاتی را ارائه داد و تاکید کرد این اثر سینمایی، صحنه ...
سامانه دانلود رسمی و قانونی دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم و بالاترین کیفیت - FULL HD - دانلود بدون واسطه از سرور شرکت پخش محصولات.
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی لینک دانلود قرار گرفت دانلود فیلم سال دوم دانشکده من.
۸ ساعت پیش - دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی 1080p Full HD فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی کارگردان: رسول ...
اصغر فرهادی - سیروس مقدم - مهران مدیری - رضا عطاران - دانلود فیلم - بهروز افخمی - سیروس الوند - مرضیه برومند - محسن تنابنده - ابراهیم ... دانلود فیلم سال دوم دانشکده من.

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی از سایت دوستی ها: ...

۱ روز پیش
 
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدرعاملی و به تهیه کنندگی مسعود ردایی است.
۱ روز پیش - دانلود فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی با تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و نویسندگی پرویز شهبازی محصول ایرانی سال 1396 است.
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - تحلیل و نقد فیلم سال دوم دانشکده من کاری از رسول صدر عاملی داستان سفر دانشجویی چند دختر جوان است که در این سفر با مشکلاتی رو به رو می شوند ...

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی از سایت دوستی ها: ...

۱ روز پیش
 
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدرعاملی به جای اکران عمومی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می‌کند. به گزارش آی‌فیلم به نقل از ...

سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی خلاصه داستان: مهتاب و آوا ... پشت صحنه فیلم " سال دوم دانشکده من " ساخته رسول صدرعاملی | جشنواره فیلم فجر - سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ... دانلود سریال کره ای خانواده جدید قسمت 2 ( دوبله فارسی ).

رتبه: ۸۱۰ - ‏۲٬۵۰۰ رأی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت بالا و لینک مستقیم.محصول 1396 تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی در مقام کارگردان بعد از 9 سال پس از ...
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - « سال دوم دانشکده من» داستان دو دوست به نام‌های مهتاب و آواست. مهتاب به اصرار آوا همراه با دانشگاه به اردوی اصفهان می رود اما این سفر به جای خوشی و ...
۱۷ ساعت پیش - ... فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی (Full HD). دانلود فیلم سال دوم دانشکده من ( Sophomore Year of My School ) به کارگردانی رسول صدرعاملی ...
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» آخرین ساخته رسول صدرعاملی پس از هشت سال غیبت وی از سینما نزدیک به یک ماه از اکران خود را پشت سر گذاشته، ...
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - فیلم سال دوم دانشکده‌ی من (Sale Dovome Daneshkade Man 2019) محصول ۱۳۹۶ تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی در مقام کارگردان بعد از ۹ سال پس از ...
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من در حال اکران در سینماهای کشور دانلود فیلم ایرانی سال دوم.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» با وجود اینکه داستانش حول موضوع «خودکشی» می‌گذرد، بدون داشتن هشدار سنی به اکران درآمده است، این در حالی است ...
۳ اسفند ۱۳۹۷ - میزان/ کارگردان فیلم سال دوم دانشکده من گفت: کشف و شهود و خلق بازیگری تازه نفس برای من به شدت جذاب است و به همین دلیل همواره به دنبال استفاده ...
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی رونمایی شد. این فیلم سینمایی جزو پنج فیلم پرفروش هفته ...
۳ فروردین ۱۳۹۹ - دانلود فیلم سال دوم دانشکده من. Download Sale Dovome Daneshkade Man movie. دانلود فیلم سال دوم دانشکده من کامل بدون سانسور با لینک مستقیم.
۱ آبان ۱۳۹۸ - فیلم «سال دوم دانشکده من» فیلم ایرانی جدید رسول صدرعاملی است که مانند فیلم‌های قبلی او در مورد دختری جوان است. در این مطلب نگاهی به این فیلم ...
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - کارگردان فیلم «سال دوم دانشکده من» می‌گوید در این فیلم به دنبال سینمای بدون تاریخ‌مصرف بوده است.
۸ مهر ۱۳۹۸ - فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی از چهارشنبه دهم مهرماه با سرگروهی سینما استقلال در سینما‌های سراسر کشور اکران ...
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم ایرانی سینمایی سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی با کیفیت ...
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من | منبع: ایسنا - پویشگر: خبرپو.
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - دانلود فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی به تهیه کنندگی مسعود ردایی در موضوع درام ، اجتماعی ساخته و تولید شده است در فیلم ...
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - دانلود فیلم سال دوم دانکشده من(آنلاین)(کامل) فیلم سال دوم دانشکده منفیلم سال دوم دانشکده من دانلود کامل فیلم سال دوم دانشکده من دانلود فیل.
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - فیلمنامه « سال دوم دانشکده من » منفعل است و نمی تواند تنش منطقی ایجاد کند که منجر به ایجاد چالش های گوناگون برای تماشاگر شود. سطحی بودن ...
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من از چهارشنبه 3 مهرماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من داستان مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که پس از مراجعه به دانشگاه تصمیم می گیرند به همراه.
۹ آبان ۱۳۹۸ - «سال دوم دانشکده من» فیلمی بیرون جریان روتین سینمای ایران در سال‌های پایانی دهه 90 است. یک فیلم آرام و با طمأنینه از جنس سینمای متأخر رسول ...
خلاصه داستان : سال دوم دانشکده من: همانطور که از نام فیلم مشخص است ماجرای این فیلم هم مربوط به دو دختر است که سال دوم دانشگاه خود را تجربه میکنند و برای انجام یک ...
اولین اکران مردمی فیلم « سال دوم دانشکده من» ساخته... و بازدید عوامل فیلم « سال دوم دانشکده من» از... سینمایی هویزه اطلس و گلشن رفتند و همراه علاقه مندان... مشهدی سینما ...